Činnost 2011

POZN. 1: Hlídání dětí je občas placené.
POZN. 2: Časovou náročnost jsme začali počítat až od října.

Celoročně

  • Odečty fakturačních a podružných elektroměrů
  • Sledování a porovnávání spotřeby elektřiny
  • Reklamace čidel
  • Komunikace s jednotlivými vlastníky

Prosinec

  • Komunikace se společností O2, poslední úpravy smlouvy – konzultace s právníkem a novou správcovou
  • Úprava smlouvy s novou správcovou
  • 9. 12. Podpis mandátní smlouvy SIPO, odeslání
  • 12. 12. Příprava dokumentů pro nový předpis záloh a pasporty bytů, které bude vystavovat nová správcová
  • 15. 12. Asistence při údržbě zařízení O2
  • 16. 12. Posouzení žádosti pana Uttendorfského o vybourání otvoru mezi dvěma místnostmi v bytě č. 26
  • 18. 12. Kontrola předpisů záloh před vytištěním
  • 20. 12. Roznos předpisů záloh na rok 2012
  • 21. 12. Podpis smlouvy se společností O2
  • 30. 12. Odečet bytových a patních vodoměrů, odečet elektroměrů pro garáže a spol. prostory
  • 30. 12. Podpis smlouvy s novou správcovou
  • 31. 12. Zaslání požadavku Eonu na mimořádnou fakturaci elektřiny
  • Aktualizace www stránek
  • Časová náročnost: 21 hodin
  • Výdaje: telefon, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Listopad

  • 2. 11. Zařízení revize komínů
  • 2. 11. Návštěva FÚ (třetí v pořadí) kvůli registraci SVJ ke srážkové a zálohové dani
  • 9. 11. Asistence při revizi hasicích zařízení
  • Příprava dokumentů pro zápis změny do rejstříku SVJ
  • 10. 11. Asistence při revizi komínů a kouřovodů (zpřístupnění kočárkáren a garáží, kde se nachází zakončení komínů – obvolání všech zúčastněných majitelů)
  • 10. 11. Asistence při instalaci uzavíracích ventilů vody pro jednotlivé stupačky
  • 14. 11. Příprava mandátních smluv pro SIPO společně s novým správcem
  • 19. 11. Přivolání policie k vyloupeným sklepům
  • 21. 11. Reklamace špatného dovírání vchodových dveří ve žlutém domě
  • 24. 11. Mimořádná schůze výboru kvůli návrhu smlouvy s O2
  • Komunikace s O2, příprava smlouvy, doporučený dopis
  • Výroba seriálu o jednání s O2
  • Aktualizace www stránek
  • Časová náročnost: 46 hodin
  • Výdaje: telefon, pohonné hmoty, jízdenky, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Říjen

  • Organizace hromadné revize bytových kotlů
  • 7. 10. Návštěva paní Polanské, kandidátky na nového správce
  • 7. 10. Kontrola plynových sporáků a bytových plynoměrů s panem Kopancem
  • 8. 10. Asistence při odstraňování havárie zakončení komínu ve stupačce
  • 9. 10. Asistence při odstraňování úniku plynu z bytového plynoměru
  • 12. 10. Asistence při revizi výtahů
  • Porovnávání nabídek kandidátů na nového správce, stanovení kritérií
  • 17. 10. Příprava materiálů na schůzi shromáždění SVJ
  • Zápis ze schůze shromáždění SVJ
  • 26. 10. Návštěva správce SBD Cíl - konzultace způsobu rozúčtování nákladů za elektrickou energii spotřebovanou zařízením O2, konzultace způsobu výplaty spoluúčasti na pojistném plnění (bohužel nám s ničím nepomůžou)
  • 27. 10. Návštěva právníka ohledně zápisu do rejstříku SVJ
  • 28. 10. Schůze výboru, zápis ze schůze
  • Komunikace s O2, úprava smlouvy, jednání o způsobu rozúčtování nákladů za elektrickou energii
  • Aktualizace www stránek
  • Časová náročnost: 70 hodin
  • Výdaje: telefon, pohonné hmoty, jízdenky, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Září

  • Založení internetových stránek
  • 7. 9. Návštěva paní Halvové, kandidátky na nového správce
  • 18. 9. Schůze výboru, zápis ze schůze
  • Výdaje: počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Srpen

  • 10. 8. Konzultace s právníkem ohledně změny členů výboru a změn ve stanovách
  • Návštěva u SBD Nový domov, kandidáta na nového správce
  • Komunikace s Brněnskými poli Invest ohledně montáže uzavíracích ventilů pro jednotlivé stupačky, nabídka od firmy MANAG
  • 29. 8. Vypracování a podání reklamace závad ve spol. prostorách
  • Schůzka s panem Sedlářem ohledně nepřesností v projektové dokumentaci
  • Nákup nového zámku k místnosti s dokumenty SVJ
  • Odvrtání původního zámku a instalace nového
  • Reklamace a urgence reklamace čidla
  • Výdaje: telefon, pohonné hmoty, jízdenky, počítač
  • Ostatní: hlídání dětí

Červenec

  • 23. 7. Schůze výboru, zápis ze schůze
  • 27. 7. Likvidace havárie (odvrácení havarijního stavu, přivolání asistenční služby, nafocení škod)
  • Následná likvidace pojistné události (komunikace s poškozenými a pojišťovnou)
  • Příprava jmenovek na zvonky
  • 28. 7. Asistence při montáži jmenovek do zvonkových tabel (bohužel je to tak složité, že musel být přivolán elektrikář)
  • Návštěva na stavebním úřadu ohledně nesrovnalostí v projektové dokumentaci
  • Telefonické a mailové jednání s paní Kyzkovou ohledně převodu plateb SIPO
  • Výdaje: telefon, pohonné hmoty, jízdenky, počítač
  • Ostatní: hlídání dětí

Červen

  • Komunikace mailem s elektrikářem ohledně přepěťové ochrany
  • 8. 6. Asistence při montáži přepěťové ochrany
  • 15. 6. Asistence při servisu výtahu
  • 23. 6. Rozeslání předpisů záloh za služby a vyúčtování pronajímatelům, kteří se nedostavili v dubnu
  • Schůzky s panem Andrésem ohledně nepřesností v projektové dokumentaci
  • Výdaje: telefon, počítač
  • Ostatní: hlídání dětí

Květen

  • 2. 5. Příprava materiálů na schůzi shromáždění SVJ
  • Zápis ze schůze shromáždění SVJ
  • 20. 5. Konzultace reklamací spol. prostor s JUDr. Brunclíkem
  • 25. 5. Sepsání a osobní doručení výpovědi SBD Cíl
  • 30. 5. Vypracování a podání reklamace závad ve spol. prostorách
  • Výdaje: telefon, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Duben

  • 3. 4. Schůze výboru, zápis ze schůze
  • 13. 4. Roznos vyúčtování jednotlivým vlastníkům
  • 20. 4. Vypracování a podání stížnosti na pana Martinů na přestupkové komisi na Městském úřadě Šlapanice, pracoviště Brno
  • Komunikace s firmou ASA ohledně rozměrů a objemu popelnic
  • Kontrola účetní závěrky, konzultace nesrovnalostí se SBD Cíl (osobní návštěva)
  • Výdaje: telefon, pohonné hmoty, jízdenky, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Březen

  • 3. 3. Proškolení o vyproštění osob z výtahu
  • 4. 3. Schůze výboru, zápis ze schůze
  • 7. 3. Mimořádná schůze výboru se stěžovateli na pana Martinů, s pronajímateli manžely Havelkovými a s panem Martinů, zápis ze schůze
  • 16. 3. Konzultace postupu proti panu Martinů s panem Sobotkou, předsedou SBD Cíl (osobní návštěva)
  • 18. 3. Asistence při odstraňování nedostatků zjištěných při poslední revizi hasicích přístrojů a hydrantů
  • Úpravy a schválení smlouvy se společností SELF, asistence při instalaci jejich podružného elektroměru a jističe
  • 23. 3. Kontrola vyúčtování s jednotlivými vlastníky
  • 28. 3. Asistence při opravě výtahu (vyhořel frekvenční měnič v hodnotě 80 000Kč v důsledku přepětí – naštěstí ještě v záruce)
  • Vyplnění sčítacích archů za oba domy
  • Výdaje: telefon, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Únor

  • Řešení stížností na pana Martinů, kontaktování majitelů
  • Úprava plateb pojišťovně
  • Vyžádání kopií smluv s vodárnami
  • Prostudování projektové dokumentace
  • Výdaje: telefon, počítač

Leden

  • 12. 1. Asistence při opravě garážových vrat
  • 19. 1. Schůze výboru, zápis ze schůze
  • Vyžádání mimořádné fakturace spotřeby elektřiny ve spol. prostorách a garáži od E.onu
  • Vypracování návrhu garážového řádu
  • Komunikace se SVBP5, 7, 9 ohledně umístění jejich kontejnerů
  • Kontaktování zástupců společností SELF a O2 ohledně napojení jejich zařízení na elektroměr SVJ
  • Sestavení evidence členů SVJ (dle zákona)
  • Roznos nového předpisu záloh
  • Výdaje: telefon, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí