Činnost 2012

POZN. 1: Hlídání dětí je občas placené.
POZN. 2: Časovou náročnost jsme začali počítat až od října 2011.

 

Celoročně

  • Odečty fakturačních a podružných elektroměrů
  • Sledování a porovnávání spotřeby elektřiny
  • Reklamace čidel
  • Komunikace s jednotlivými vlastníky

 

Prosinec

  • - 2.12. Úprava www stránek – Informace BP, přípojky, kominikace 
  • - 6.12. asistence u reklamace kliky u vchodových dveří ve žlutém domě
  • - 10.12. výběr a nákup pohybového čidla na chodbu
  • - 17.12. konzultace s manželi Majerovými ohledně umístění satelitní antény 
  • - 19.12. asistence u výměny akumulátorů ve výtazích 
  • - 30.12. odečet vody a elektřiny a zpracování výsledků 
  • - obsluha emailu svbp13@seznam.cz 

 

  • Časová náročnost: 8 hodin
  • Výdaje: pohonné hmoty, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Listopad

  • - 5.11. schůze bezpečnosti, zápis 
  • - 12.11. zápis – činnost výboru 7-9/2012 
  • - 14.11. nákup akumulátorů do výtahů 
  • - 15.11. neúspěšná montáž mříže (byla nekvalitní, proto jsme ji odmítli) 
  • - 19.11. objednávka skříně na hasicí přístroj 
  • - 20.11. Úprava www stránek – vložení Činnosti výboru 
  • Časová náročnost: 5,5 hodin
  • Výdaje: pohonné hmoty, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Říjen

  • - aktivace výhodnějšího tarifu k služebnímu telefonu 
  • - výběr a nákup rohoží 
  • - asistence u revize plynu a komínů 

 

  • Časová náročnost: 6,5 hodin
  • Výdaje: počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Září

  • 3.9. schůze bezpečnosti
  • 5.9. jednání s p. Pikusem -kamerový systém
  • 6.9. výběrové řízení  - bezpečnostní mříže
  • 10.9. montáž vstupních dveří (Oknoservis)
  • 11.9. mříže - p. Sedlák
  • 19.9. reklamace vstupních dveří (Oknoservis)
  • 25.9. označení bytových zvonků - elektrikář
  • 19. a 26.9. zásuvka ve společné místnosti - elektrikář
  • 23.9. fólie na okna, dolepení sklepních oken
  • výběr a objednání výhodnějšího tarifu pro služební telefon
  • Časová náročnost: 15 hodin
  • Výdaje: telefon, pohonné hmoty, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Srpen

  • 16.8. jednání s právníkem
  • 16.8. schůze výboru
  • 17.8. výběrové řízení - kamerový systém
  • 19.8. výměna zámku dveří vyloupené kočárkárny
  • 20.8. jednání se zámečníkem, nalepení fólií do sklepních oken
  • 22.8. výběrové řízení - bezpečnostní mříže, bezpečnostní kování
  • 24.8. zámečník - montáž bezpečnostních zámků, úklid
  • 25.8. jednání s p. Mikulášem - kamerový systém
  • Časová náročnost: 15,5 hodin
  • Výdaje: telefon, pohonné hmoty, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Červenec

  • 11.7. schůze výboru
  • jednání s pojišťovnou
  • 12.7. označení bytů, garáží a sklepů nalepením čísel
  • 12.7. příprava podkladů pro stížnost za SVPB 1,3 (ničení společných prostor)
  • 12.7. zjišťován možný odkup tiskárny
  • 12.7. jednání s p. Mikulášem - kamerový systém
  • 30.7. schůze bezpečnosti
  • 31.7. průzkum mezi vlastníky - kamerový systém
  • úprava www stránek
  • Časová náročnost: 23,5 hodin
  • Výdaje: telefon, pohonné hmoty, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Červen

  • 7.6. pojistná událost (vloupání do garáží přes vchodové dveře) - ohlášení, nafocení, sepsání protokolu na Policii ČR, přivolání asistenčních služeb (zámečník), asistence při opravě zámku
  • zajištění oprav po vloupání (Oknoservis, zámečník, Zipp)
  • jednání s pojišťovnou ohledně oprav (telefon, mail, fotky,skenování)
  • příprava umístění čísel k vytům, garážím a sklepům
  • 15.6. řešení sousedských vztahů - problémová podnájemnice s inkontinentním psem
  • odečet podružných elektroměrů SELF a O2 a výpočet spotřeby
  • 26.6. příprava a asistence při úklidů garáže
  • 26.6. asistence při opravě vrat
  • úprava www stránek
  • Časová náročnost: 14 hodin
  • Výdaje: telefon, pohonné hmoty, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Duben

  • 2. 4. asistence při servisu garážových vrat
  • 17. 4. schůze shromáždění, příprava, zápis ze schůze, branné cvičení
  • 11. 4. převzetí agendy týkající se ovládání garážových vrat
  • zajištění kopií softwaru nutného k ovládání garážových vrat
  • výroba klíčů, nákup zámků ke kočárkárnám v modrém domě
  • roznos zbytku vyúčtování
  • úprava faktury AGSTAVU Třebíč
  • přezkoumání způsobu rozúčtování vody – podnět od pana Fialy, soudního znalce v oboru
  • řešení sousedských vztahů - problémová podnájemnice s inkontinentním a agresivním psem30. 4. schůze výboru, zápis, výpočty mezd, příprava dohod o provedení práce (DPP)
  • úprava www stránek
  • Časová náročnost: 19 hodin
  • Výdaje: telefon, pohonné hmoty, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Březen

  • příprava montáže uzavíracích ventilů v jednotlivých bytech (rozpis, objednávka)
  • kontrola vyúčtování (zjištěny nesrovnalosti) 
  • kontrola účetní závěrky, konzultace s paní Chrápavou
  • 12. 3. schůze výboru, zápis ze schůze
  • 14. 3. osobní návštěva SBD Cíl - dotazy ohledně vyúčtování a závěrky, nesrovnalosti neobjasněny
  • podrobná analýza všech dokumentů týkajících se účetnictví, hledání chyb
  • změna nastavení záloh za vodu u některých bytů, doručení nových výpočtových listů
  • 28. 3. osobní návštěva SBD Cíl spolu s novou správcovou, paní Halvovou, SBD Cíl chybu sice neuznal, vyúčtování ale přepracoval
  • aktualizace www stránek
  • Časová náročnost: 23 hodin
  • Výdaje: telefon, pohonné hmoty, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Únor

  • 3. 2. odstraňování havárie vody v bytě č. 24 (prasklý uzavírací ventil ve stupačce), přivolání asistenční služby
  • 8. 2. asistence u přípravných prací společnosti O2 na vlastní fakturační elektroměr
  • 9. 2. likvidace havárie v garáži č. 30 - zamrzlý sifon,konzultace postupu proti dodavateli uzavíracích ventilů vody s novou správcovou, paní Halvovou, příprava dokumentů ohledně předchozích havárií
  • 14. 2. schůzka s likvidátorem pojišťovny Allianz
  • 22. 2. asistence instalace cedulek na uzavírací ventily pro jednotlivé stupačky, provedl technik nové správcové, pan Kaláb, nafocení a zpracování fotek ventilů v bytech pro dodavatele stavby, firmu AGSTAV Třebíč, která uznala reklamaci a všechny ventily vymění
  • 29. 2. asistence při montáži fakturačního elektroměru společnosti O2, příprava faktur pro vyúčtování spotřeby elektřiny společnosti SELF a O2
  • Aktualizace www stránek
  • Časová náročnost: 23 hodin
  • Výdaje: telefon, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí

Leden

  • 2. 1. Roznos předpisů záloh na rok 2012 – zbytek
  • 2. 1. Zpracování odečtů vodoměrů
  • 5. 1. Asistence při výměně zářivky ve výtahu
  • 8. 1. Instalace schránky pro komunikaci s novou správcovou
  • 11. 1. Příprava dokumentů pro předání domů, zajištění výroby klíčů
  • 12. 1. Předání domů a dokumentace nové správcové
  • 16. 1. Zaplacení faktur za vodu a nastavení trvalých příkazů pro platby měsíčních záloh za vodu
  • 17. 1. Návštěva zástupce společnosti O2 kvůli instalaci jejich fakturačního elektroměru
  • 17. 1. Zpracování mimořádných faktur za elektřinu od Eonu – výpočet spotřeby zařízení společností SELF a O2, příprava podkladů pro fakturaci těmto společnostem, kontrola faktur
  • 18. 1. Návštěva pobočky České spořitelny kvůli změně disponujících osob a změně osoby s přístupovými právy – první a bohužel neúspěšný pokus (na pobočce nebyl nikdo kompetentní)
  • 19. 1. Návštěva pobočky České spořitelny kvůli změně disponujících osob a změně osoby s přístupovými právy – druhý a úspěšný pokus
  • 23. 1. Komunikace se společností BAURO, která dodala do garáže vrata a v roce 2011 provedla servis těchto vrat, urgence reklamace z května 2011
  • 25. 1. Asistence při výměně držáku kolečka na vratech do garáže, proplacení faktury za servis z května 2011 (BAURO nebylo schopno dodat fakturu dříve)
  • Aktualizace www stránek
  • 18. 1. převzetí správy dálkových ovladačů garážových vrat od Brněnských polí Invest (karta, instalační CD) - dále se o aktivaci dálkových ovladačů bude starat naše SVJ
  • Časová náročnost: 22 hodin
  • Výdaje: telefon, pohonné hmoty, počítač, tiskárna
  • Ostatní: hlídání dětí